جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
ا

حوزه/ امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی گفت: از نماینده مردم شرق هرمزگان درخواست می‌شود که مطالبه جدی مردم این منطقه برای شهرستان شدن را به جد پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام بهرام سلیمانی مقام امام‌جمعه موقت بخش تو کهور و شهر هشت بندی میناب در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: بخش تو کهور و شهر هشت بندی یکی از بخش‌های بزرگ در میناب و استان است که قابلیت شهرستان شدن را دارد.

وی افزود: مسئله شهرستان شدن بخش توکهور و شهر هشت بندی یکی از مطالبات جدی از مسئولان و نماینده سابق بوده که اکنون مردم این منطقه این مطالبه را از نماینده فعلی دارند.

امام‌جمعه موقت بخش تو کهور و شهر هشت بندی با اشاره به وضعیت راه‌های نامناسب در این منطقه گفت: نمی‌دانم چه معمایی است که مردم این منطقه هر چهار سال یک بلدوزر را بر سر کوه های منطقه برای ساخت جاده روشن می‌بینند و بعد از چهار سال کار نیمه‌کاره رها می‌کند و مردم شاهد آوار کوه‌ها باشند.

سلیمانی مقام عنوان کرد: بخش تو کهور و شهر هشت بندی در حوزه بهداشت و درمان مشکل جدی دارد و سال های گذشته کلنگی برای ساخت بیمارستان به زمین زدند اما کلنگ آن را بردند و بیمارستانی هم ساخته نشد.

امام‌جمعه موقت بخش تو کهور و شهر هشت بندی، کمبود آب شرب را یکی از موارد مورد مطالبه دیگر بیان کرد و گفت: آب شرب یکی دیگر از موارد مورد مطالبه مردم است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد تا مردم با مشکل مواجه نشده و در این تابستان گرم دچار بی‌آبی نباشند.

وی افزود: کشاورزان این منطقه امنیت شغلی ندارند و نمی دانند که سرانجام محصول آنها چه می‌شود در صورتی‌که سود آنها را دلالان می‌برند و آنچه که برای کشاورز می‌ماند بدهی‌های سنگین است.

سلیمانی مقام تصریح کرد: همان‌طور که دولت به گندم‌ کاران توجه دارد برای کشاورزان این منطقه هم توجه شود و مجلس نیز با ارائه طرحی از کشاورزان این منطقه حمایت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha